Egy modern fordítóiroda nem boldogul marketing nélkül

2023.02.03

Ha a fordítói szakmára gondolunk, valószínűleg azonnal beugrik egy kép: egy fordító egy szótárakkal és szövegekkel teli íróasztalnál. Ez valóban így lehet egy szabadúszó fordító esetében, de egy olyan modern fordítóirodában, mint a miénk, a munkafolyamatok sokkal összetettebbek - és a szótárakat böngésző fordítók ennek csak egy töredékét teszik ki. A megrendelővel való első kapcsolatfelvétel és a kész fordítás között sok lépés van. Az első ezek közül - ahogy az imént említettük - az ügyféllel való kapcsolatfelvétel, hogy ez éppen telefonon, e-mailben vagy a weboldalunkon található űrlapon keresztül történik-e, az csak tőle függ.

Hogyan és miért jut el a leendő ügyfél a kapcsolatfelvételig?

A válasz egyszerűbben hangzik, mint amilyen valójában: a marketing segítségével. A jó reklám manapság fontosabb, mint valaha. Ezért magától értetődő, hogy feltörekvő vállalatként nagy erőfeszítéseket teszünk ezen a területen. Különösen globalizált világunkban egyre fontosabb a gyors és pontos kommunikáció. Egyik fő célunknak tekintjük, hogy ezt lehetővé tegyük ügyfeleink számára! A cél eléréséhez azonban hosszú és rögös út vezet. 

A kezdet kezdetén egy vállalat felteszi magának a kérdést: 

Kik vagyunk mi? Mit akarunk elérni? Az ezekre adott válaszaink a küldetésünk részét képezik: az egyik vezető fordítóiroda akarunk lenni, hogy mind ügyfeleinknek, mind fordítóinknak azt tudjuk nyújtani, amit ígérünk, és végül, hogy mindig elérhető közelségben legyünk ügyfeleinkhez és gyorsan reagáljunk igényeikre. Manapság az ügyfélközelség megteremtése egyszerre könnyebb és összetettebb, mint valaha. Míg korábban az ügyfelek a szolgáltatók keresésekor a telefonkönyveket lapozgatták, és nehezen tudták összehasonlítani az azonos iparágban működő különböző vállalatokat, ma már elég egy kattintás ehhez nekik az interneten. Pontosan ez az, ami kihívást jelent az olyan vállalatoknak, mint a miénk: mi szeretnénk azzá a kattintássá válni, ami végül összehozza az ügyfelet és minket. Ezért elkerülhetetlen az online keresőmotorokban elfoglalt pozíciónk folyamatos javítása, hirdetések elhelyezése más weboldalakon és a honlapunk frissítése. A blogbejegyzésekkel és innovatív ötletekkel folyamatosan frissülő weboldalunk mellett ezért saját Facebook-oldalunk is van a vállalat számára. A Facebook lehetőséget nyújt arra, hogy továbbra is személyes kapcsolatot tartsunk fenn ügyfeleinkkel. A legfontosabb azonban az, hogy internetes jelenlétünk mögött mindig valódi emberek állnak, akik üzenetet akarnak közvetíteni, és remélik, hogy fordítási szolgáltatásainkkal támogatni tudunk.

Ha neked is fordításra van szükséged, ne habozz, keress elérhetőségeink egyikén!